FAQ Webshop

Privacy Policy

  • Zijn de prijzen op de webshop inclusief of exclusief btw

    Alle prijzen zijn inclusief btw.

  • Wat zijn de betalingsmethodes?

    Betalen kan via Bancontact, Creditkaart en Paypal.

    Indien u het artikel ter plaatste komt afhalen, kan er betaald worden met Bancontact, Creditkaart of cash.

  • Wat is de levertermijn?

    Als u een bestelling online plaatst, proberen wij deze zo spoedig mogelijk te versturen. 


    Wij versturen alle pakjes via Bpost. U ontvangt uw bestelling binnen de 3 à 7 dagen.


    Mocht het zich voordoen dat een besteld artikel toch uit voorraad blijkt te zijn, dan houden wij u via e-mail op de hoogte van wanneer u uw bestelling mag verwachten.

  • Mag ik mijn aankoop retourneren?

    Indien u niet tevreden bent over het bestelde artikel, is het mogelijk om uw bestelling binnen de 14 dagen terug te sturen.


    Geretourneerde artikels worden alleen geaccepteerd als ze onaangebroken en, waar mogelijk, nog verpakt zijn in originele verpakking.


    Gelieve ons hiervan op de hoogte te brengen, binnen de 7 dagen, via e-mail met uw ordernummer.

  • Hoe kan ik mijn aankoop retourneren?

    U kan hiervoor terecht bij Bpost, u staat zelf in voor de retourkosten.


    Zorg ervoor dat de pakbon terug mee in de doos zit, zodat we de retour gemakkelijk kunnen verwerken.

  • Mijn aankoop is verkeerd geleverd, beschadigd of incompleet. Wat moet ik doen?

    Wij proberen een zo goed mogelijke service te bieden en vinden het zeer vervelend dat het artikel niet correct of beschadigd werd geleverd.


    Gelieve een mail te sturen naar dc.eterno@hotmail.com met een foto van uw klacht en het ordernummer – voor u deze retour stuurt.


    Wij proberen de klacht zo snel mogelijk op te lossen.

Share by: